2016. július 8., péntek

Így nyaralnak a Várj, míg sötét lesz! művészei

Egy kis lapszemle a Life.hu cikkeiből

Július 8-án, pénteken este a Várj, míg sötét lesz! című előadás látható a földvári Kultkikötőben. A két fő szereplő, Kovács Patrícia és Szabó Kimmel Tamás elárulta, hogy telik az idei nyaruk.

(Kovács Patrícia fotója)

„A Balaton déli partján nőttem fel, a szántódi rév mellett, az összes nyaramat itt  töltöttem. Bizonyítványosztástól tanévnyitóig „Tüskevár-életem" volt, minden szabad percemben a nádasban játszottam. Már a lányom is így élheti át a nyarakat, igazi balatoni gyerek lesz ő is" – mesélte az online lapnak Kovács Patrícia, aki a Várj, míg sötét lesz! Suzy-jaként látható ma este a Kultkikötőben. "Imádja a vizet, kergeti a békákat, szöcskéket. A környék pedig csodálatos, imádom a tihanyi piacot, a balatonföldvári Kultkikötőbe pedig már visszajáró vendég vagyok. Nagyon jó, hogy ilyen sok kulturális lehetőséget ad ma már a nyaralóknak a Balaton".

(Várj, míg sötét lesz!/ Fotó: Orlai Produkció)


Szabó Kimmel Tamásnak idén nyáron nem sok ideje marad a pihenésre. Folyamatosan forgatok szeptember közepéig két új nagyjátékfilmben” – árulta el a ma esti előadás Mike-ja. “Az egyiket Mundruczó Kornél rendezi, a másikat Csupó Gábor. Aztán augusztusban elkezdek egy új előadást próbálni az Orlai Produkciós Iroda gondozásában. Talán októberben veszek levegőt legközelebb.”


Váltsd meg jegyed itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése