2017. július 31., hétfő

Szabó Győző a Kultkikötőben

Szabó Győzőt idén nyáron két alkalommal is láthatja a Kultkikötő közönsége. Földvárra a Thália Színház előadásával, a Bérgyilkos a barátommal érkezik augusztus 12-én, míg a Boglári közönség Gubás Gabival közös koncertjét láthatja augusztus 4-én. 




“Ha lenne más is… avagy a Férfi és a Nő dalban”, Gubás Gabi és Szabó Győző zenés estje az Éjszakai Nesz zenekar kíséretével egy igazi kulturális csemege lesz a Bogláron nyaraló közönségnek. Az estből megtudhatjuk, mi kell a nőnek, és hogy mire vágyik a férfi.  “Király Lindával hallhatott már énekelni a nagyközönség is a Nagy Duettben, ahol elég szép helyezést értünk el, így talán nem meglepő, hogy ismét énekelni fogok” – meséli az est kapcsán Szabó győző. „Bár szeretek énekelgetni, ez az este igazából Gubás Gabiról szól, én inkább csak amolyan vendég vagyok. Feldolgozásokat és saját számokat is éneklünk, közös ötletekből állt össze a végleges műsor.”

Győző elárulta, igazán kedves számára a nyári színházi miliő. „Nagyon szeretem, majdnem minden nyári színházat végig jártam már Gyulától a szegedi Dóm térig.  Szuper érzés, amikor jön egy kis szellő, kifejezetten inspiráló tud lenni a szabadtéri közeg, szeretem a nyarat.”

Ha nyár, akkor természetesen Balaton. A Thália Színház művészének gyerekkori nyarait is nagyban meghatározták a balatoni kalandok. „Mindig olyan volt nekem a Balaton, mint a dalban, maga a Riviéra, minden nyáron egy hetet a káptalanfüredi üdülőtáborban töltöttem. Ma már mind kulturális, mind gasztronómia szempontból érdemes több időt eltölteni lent, a lángosos és hekkes bódék mellet már remek éttermek is várják a látogatókat.”

A Thália Színház Bérgyilkos a barátom című előadásában két férfi egyszerre költözik be a szomszédos szállodai szobákba. Egyszerre teszik ki a táblát az ajtókra: „kérem, ne zavarjanak”. Egyikük gondosan összecsavarozza a távcsöves puskát, másikuk hurkot készít a függönyzsinórból. Minden készen áll. Csakhogy a bérgyilkos bal lábbal kelt fel, az öngyilkos pedig jobb lábbal, és a szobáik egybenyílnak. A halálosan mulatságos és képtelenül érzelmes darab igazi világsiker, többször megfilmesítették, jelenleg is játsszák a londoni West Enden.  “Egy pszichiáter orvost játszom benne, érdemes lesz eljönni a Kultkikötőbe Balatonföldvárra, nagyon izgalmas , jó kis nyári este lesz.”

a Partlap interjúja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése